דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיוור ישיר הוא כבר מזמן לא רק מכתב, הוא יכול בקלות להפוך לקמפיין שלם, קריאטיבי ויעיל מאוד. 

מאת    [ 28/02/2010 ]

מילים במאמר: 347   [ נצפה 2092 פעמים ]

דיוור ישיר הוא כבר מזמן לא רק מכתב, הוא יכול בקלות להפוך לקמפיין שלם, קריאטיבי ויעיל מאוד. דיוור ישיר הוא בעצם כל חומר פרסומי שנשלח בדואר ישירות לצרכן או ללקוח הפוטנציאלי שלך. החומר הפרסומי הזה יכול להסתכם בעמוד פשוט עם טקסט שיווקי או להיות חבילה יוקרתית עם חפץ ייחודי בתוכה, הוא יכול להישלח בתפוצה כלל עולמית ומנגד להגיע רק לעשרה אנשים שבחרת בקפידה. הכל על פי קהל היעד, התקציב ויותר מכל המטרה השיווקית. קופירייטר מנוסה ידע להתאים עבורך את הדיוור הנכון ולהפוך אותו לכלי שיווקי חזק ואפקטיבי.
אבל למה בכלל להשתמש בדיוור ישיר? בגלל המיקוד! ולא מדובר על חמש הספרות שמוסיפים לכתובת שעל המעטפה אלא על היכולת לכוון במדוייק את המסר השיווקי שלך. דיוור ישיר מאפשר לך להחליט לכמה אנשים לפנות ומתי ולכן, להגדרה של קהל היעד והמיפוי שלו יש חשיבות עליונה לפניה כתיבת הדיוור.
דיוור ישיר הוא בעצם פרסומת אישית. גם היום בעידן של המדיה הדיגיטלית, תמיד כיף לקבל חבילהמכתב בדואר עם השם שלך עליה. בניגוד לכלי פרסום אחרים כמו עיתונות ורדיו, כאן הפרסומת לא מופצת לקהל הרחב אלא מגיעה ישירות אל הלקוח הפוטנציאלי שלך. אפשר להגיד שהדיוור הישיר מורכב מהרבה פרסומות "פרטיות".
קופירייטר מקצועי יכול להיות ההבדל בין עוד מכתב משעמם לדיוור חכם, מפתיע ולא פחות חשוב – יעיל. לקופירייטר יש בעצם שני תפקידים: הראשון הוא הקריאייטיב. הקופירייטר מביא את הצד היצירתי של הדיוור החל ממשפט מסקרן שכתוב על העטיפה ומושך את הלקוח שלך לפתוח ולהתעניין ועד לרעיונות יצירתיים בתוך הדיוור (כמו לשלוח משרוקית בדיוור לקורס מצילים...). רעיונות שיגרמו למקבל הדיוור לחייך או להתרגש יהפכו את הדיוור הישיר לפרסומת חוויתית ומפתיעה ויגבירו משמעותית את ההשפעה שלה על קהל היעד.
פן נוסף בעבודת הקופירייטר היא הכתיבה השיווקית. בגלל הפניה האישית לטקסטים השיווקיים בדיוור יש משקל רב, הם צריכים להיות מספיק מעניינים, מסקרנים ואפילו מרגשים ומצד שני הם חייבים להיות כתובים במבנה נכון, לשמור על סגנון כתיבה מהודק, להעביר את המסרים השיווקים ולהפוך את מקבל הדיוור לעוד לקוח מרוצה.
במשפט שילוב חזק בין רעיון לטקסט יהפוך את הדיוור הישיר הבא שלך לפרסומת ממוקדת, בולטת ועוצמתית.

אהוי. שכירי חרב של קריאייטיב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב